5 grudnia 2015

Rozdział 7

Luke
Kompletnie nie wiedziałem, co się dzieje. Byłem w nie mniejszym szoku, niż gdy się dowiedziałem, że Beau jest w gangu w głowie szumiały mi tylko dwa słowa „Przysłał odpowiedź". Tylko to się teraz liczyło.
Szedłem pośpiesznym krokiem we wskazane miejsce, co i rusz kogoś wymijając. Nawet nie to oni mnie wymijali, ja po prostu szedłem przed siebie nie zwracając na nic uwagi. Bo, po co?
Jakąś godzinę temu dostałem wiadomość od Toma, że Crusher pierwszy raz w historii odpowiedział na czyjąś wiadomość i tą osobą byłem ja.
Byłem tak zamyślony, że w pierwszej chwili nie zdążyłem zarejestrować jak coś we mnie uderza. Poczułem tylko jak jestem popychany do tyłu, co było dla mnie jednym wielkim zdziwieniem. Spojrzałem szybko w dół i jedyne, co zobaczyłem to jasne blond włosy. W ostatniej sekundzie objąłem ich właścicielkę w pasie chroniąc przed bliskim spotkaniem z chodnikiem.
Byłem tym tak zaabsorbowany, że nie zdążyłem w porę złapać komórki, która przez siłę uderzenia wysunęła mi się z ręki i upadła koło mojej nogi.
Wkurwiony odkręciłem ją twarzą w swoją stronę i szarpnąłem za podbródek, aby patrzyła w górę centralnie na moją twarz. Musieliśmy sobie coś wyjaśnić z tą paniusią. Nie jestem popierdolonym księciem żeby ratować księżniczki w potrzebie a w szczególności dzisiaj.
- Słuchaj no lalcia nie mam nastroju na pieprzenie się z tobą, dlatego będę miły i tym razem ci daruje wypieprzenie mojego telefonu na chodnik, ale nie chciej spotkać mnie jeszcze raz, bo to się może dla ciebie źle skończyć, zrozumieliśmy się? - warknąłem, próbując utrzymać szarpiącą się dziewczynę.
- Puść mnie! - krzyknęła chcąc wydostać się z mojego uścisku.
- A czemu miał bym to zrobić? - uśmiechnąłem się perfidnie - nie sądzisz, że jesteś mi coś winna za ten telefon?
- Nie, nie sądzę. Nie śpieszyłeś się gdzieś przypadkiem? Mogę przyciąć, że wbiegłeś na mnie.
Chuj i tak mam jeszcze pół godziny do przodu, bo Tom ma do centrum dłuższy kawałek mieszka w zachodniej części Sydney, więc nic się nie stanie jak sobie z nią trochę postoję.
- Skoro widziałaś, że idę to, po co nie zeszłaś mi z drogi, co? Moje plany mogą poczekać parę minut nie musisz już się tak o mnie martwić skarbie.
- Nie jesteś żadnym wielkim panem i władcą abym schodziła ci z drogi dupku! I jeszcze jedno nie mów do mnie skarbie, słyszysz! - poprawiła sobie za ucho kosmyk włosów, które zasłaniały jej twarz, dopiero teraz mogłem dostrzec jej nienaturalnie błękitne oczy i ostre rysy twarzy.
To tamta dziewczyna z klubu na samą myśl się uśmiechnąłem, widać szczęście mi dziś dopisuje.
- Już się tak nie gorączkuj złotko - zaśmiałem się puszczając ją i odsuwając krok do tyłu, podniosłem szybko telefon i znów skupiłem cała swoja uwagę na niej.
- Nie chce mi się gadać z takim kutasem - splunęła, przez co śmiałem się jeszcze bardziej niż chwilę temu wyglądała po prostu rozkosznie z zaróżowioną od złości twarzyczką, niczym wściekły sześciolatek.
- Posłuchaj mnie dziewczynko dobrze ci radzę nie chcesz ze mną zadzierać - zmieniłem wyraz na bardziej poważny, przez co nie była już tak pewna siebie jej postawa uległa szybkiej zmianie skuliła się trochę spuszczając wzrok w dół.
I tak powinno być.
- Dupek.. - mruknęła pod nosem, co na jej nieszczęście usłyszałem. A więc tak chcesz pogrywać.
- No dobrze skoro jesteś taka mądra to mam dla ciebie propozycję. Za twoje zadość uczynienie umówisz się ze mną to będzie takie moje wynagrodzenie za telefon.
- Chyba cię powaliło, że gdzieś z tobą wyjdę - prychnęła - nawet nie wiem jak masz na imię.
- Skarbie ja jestem tego pewien w stu procentach. Przyjadę jutro tutaj o 20 lepiej dla ciebie żebyś była, spotkamy się przy tej kawiarni obok. I ubierz na siebie coś seksownego tam gdzie pójdziemy musisz jakoś wyglądać - otaksowałem ją wzrokiem i przybliżyłem sie - załóż coś podobnego do tego, co miałaś wczoraj, mój kutas na twój widok robił się twardy jak głaz - szepnąłem jej do ucha, czując jak cała drży.
- Jaką masz pewność, że się tu jutro pojawię, co? - wyjąkała cicho.
- Wiesz mi mam większą niż myślisz, pamiętaj nie należę do grzecznych chłopców.
- Nie wyobrażaj sobie za wiele - powiedziała próbując odejść, ale byłem szybszy i złapałem ją za rękę zanim zdążyła postawić krok do przodu.
Ostra podoba mi się.
- Mam na imię Luke zapamiętaj to sobie skarbie - szepnąłem jej do ucha i puściłem a ta szybko odeszła wtapiając się w tłum ludzi.
Jutro może być na prawdę ciekawy dzień i jeszcze ciekawsza noc. Włożyłem rękę do kieszeni i spojrzałem z uśmiechem na trzymany przedmiot. Tak ewidentnie szczęście mi dopisuje.
Caroline
- Tylko nie siedź cały czas w domu jak mnie nie będzie, leniu. Jeszcze mi się roztyjesz. I co będzie? - mówię do Iriny.
- Aż tak we mnie nie wierzysz? - pyta.
- Z tobą nigdy nic nie wiadomo - śmieje się, po czym wychodzę z mieszkania. Na szczęście mam jeszcze trochę czasu, więc schodzę sobie spacerkiem na parter po drodze witając się z recepcjonistą. Jest jedenasta autobus mam dopiero za 15 minut a do przystanku idzie się zaledwie 10 taki mały plusik mieszkania w mieście wszędzie blisko i zawsze można znaleźć jakieś fajne mało odwiedzane miejsce na sobotnie wieczory.
Usiadłam jak zwykle w tym samym miejscu przy przystanku, czyli na schodkach i wyjęłam telefon czekając na autobus. Wokół panował chaos, ludzie wchodzący mieszali się z wychodzącymi z pojazdu, co powodowało korek dla innych busów.
Na samą myśl pchania się między tymi ludźmi robiło mi się nie dobrze. To była jedyna na prawdę jedyna wada w jeżdżeniu komunikacją miejską. Od zawszę wolałam to od samochodów, nie wiem, czemu ale czułam się bezpieczniej w większych pojazdach.
Odblokowałam szybko komórkę i weszłam w nieprzeczytaną wiadomość, którą dostałam jeszcze w domu, ale nie miałam jej, kiedy sprawdzić na spokojnie.
Od:JJ
Mam nadzieję, że się pani wyspała panno Sparks na 12 zapraszam do pracy ~ Nowy Ulubiony szef
Ps. Załóż coś zwiewnego, chętnie popatrzę..
Spojrzałam na swoje ciasno opijające spodnie i od razu uśmiechnęłam złośliwie. Chyba ktoś tu się zdziwi zachichotałam.
- Z czego się tak śmiejesz - zerknęłam do góry i zauważyłam nikogo innego jak JJ we własnej osobie.
Idealne wyczucie chwili. Czy wspomniałam, że mam zboczonego szefa, nie? To teraz mówię największy flirciarz na tej planecie jak nie w całym kosmosie. I w dodatku cholerne ciacho, które lubi to wykorzystywać na swoją korzyść.
- No wiesz - wzruszyłam - tak sobie.
- Jeśli chcesz to mam numer do specjalisty w tych sprawach, czynny dwadzieścia cztery na dobę. Wiesz śmianie się do siebie nie należy do zdrowych.
- Tak jak siedzenie przed lustrem trzy godziny i podziwianie swojej klaty.
- Idąc tym tropem przeglądanie się za każdym razem w lusterku podczas pracy, gdy tylko Mark pojawi się na horyzoncie z papierami do podpisu, też nie jest dobre.
- Ej to był chwyt poniżej pasa - obruszyłam się i szturchnęłam go palcem w klatkę - ja przynajmniej nie dostaje palpitacji jak ktoś, gdy zobaczy Sophie i jej wielkie balony.
- Przynajmniej ona ma, czym oddychać.
- To było chamskie, Bro - wydęłam usta.
- Oj już dobra, a wyobraź sobie jak to musi wisieć na starość Car, bierzesz w ręce a tu ci się wszystko wylewa, ble. A nie to, co te twoje wiecznie jędrne - zaczął kręcić rękami przy mojej klatce.
Z kim ja muszę żyć?
- Nie pozwalaj sobie - trzepnęłam go po głowie i roześmiałam się - mogłeś napisać, że przyjedziesz po mnie bym się tak nie śpieszyła baranie.
- Chciałem ci zrobić niespodziankę - puścił oczko.
- Coś ci nie wierzę - udałam zamyśloną - czyż bym dobrze myślała szefuniu? - zaakcentowałam ostatnie słowo.
- Poza tym Judy jeszcze nie skończyła - uciął przeczesując swoją gęstą czarną grzywkę ręką.
- Wiedziałam - klasnęłam zwycięsko.
Otóż Judy to przeurocza szefowa sąsiedniego działu aktualnie po czterdziestce, niestety nie wiem, jakie operacje ma w planie. Która bardzo lubuje w młodszych mężczyznach, znacznie młodszych. A w szczególności w JJ, którego sobie upodobała. I nie raz już chciała zaciągnąć w ustronne miejsce.
- No dobra Sparks do samochodu - rzekł obejmując mnie ramieniem i ciągnąc w stronę pojazdu - panie przodem, proszę - powiedział otwierając przede mną drzwi jak przystało na gentelmana, którym nie jest.
Przełożyłam już jedną nogę do środka, gdy poczułam jak obejmuje mnie ręką za brzuch i przyciąga do siebie - widzę, że nie zastosowałaś się do moich poleceń, nie ładnie tak denerwować szefa - szepnął i poluźniając uścisk i zaczął kierować się na swoje miejsce. Stałam jeszcze chwile oszołomiona całym zajściem, po czym wsiadłam do samochodu. Przecież takie akcje to nie pierwszy raz, co mnie nagle napadło?
- Gotowa na pierwszy oficjalny dzień w pracy tym razem jak pracownik a nie stażystka? - zapytał jak gdyby nigdy nic, gdy oboje siedzieliśmy już zapięci.
- Gotowa i zwarta szefie.
***
Spojrzałam na nią znużona.
- Jak ty możesz siedzieć tak długo przy laptopie, nie boli cię głowa? - pytam, na co ta pokręciła przecząco głową - od kąt przyszłam z pracy, czyli już jakieś dwie godziny temu nie robisz nic po za patrzeniem w monitor - karcę ją - no chodź do kuchni zrobiłam kolacje, twoje ulubione danie, jeśli wiesz, o czym mówię - próbuję ją przekonać, co zaczyna mi wychodzić - wiesz jak nie chcesz to sama zjem widać, że nie jesteś głodna, a nie będę marnować spaghetti - kieruję się w stronę drzwi.
- Czekaj, już dobra - zeskakuje z pufy i podbiega w moja stronę.
- Czyli jednak jesz, mam rozumieć?
- Oczywiście, że tak swoją drogą nie zapytałam się ciebie jeszcze gdzie pracujesz. Wypadło mi to całkowicie z głowy, no mów.
- A więc tak przyjęli mnie będę pracować w 'The Herald Sun' dzięki temu, że byłam tak długo w Londynie i mam jakieś pojęcie o tamtejszym stylu plus staż ze szkoły!
- O matko tak się cieszę - przytuliła mnie.
- A tak w ogóle to, czemu nie mogłam się dziś do ciebie dodzwonić, co? Chyba z siedem razy próbowałam i nic?
- O kurwa - spojrzała na mnie zdziwiona i przeklęła po chwili waląc się dłonią w czoło - jak kutas.
- Ej przystopuj, co jest?
- Ja go chyba zajebię - warknęła - a to jest, że jak wracałam do domu to wpadłam na jakiegoś typka i telefon musiał mi wypaść.
- Gorący? - zaśmiałam się.
- Taa aż przy nim paruje. Teraz wiem, czemu był taki pewny siebie. A tak w ogóle to pamiętasz Daniela?
- Tego Daniela? - czy ja dobrze myślę?
- Tak tego.
- Widzę, że mamy dużo rzeczy do obgadania - powiedziałam ciągnąc ją w stronę kuchni.
Przyszłość utkana jest z przeszłości.
Luke
Spojrzałem na zegarek i zauważyłem, że wyrobiłem się idealnie w czasie i została mi jeszcze chwila. Usiadłem spokojnie na ławce rozglądając się po opustoszałym parku, no nie powiem lepszego miejsca nie mógł wynaleźć szczerze jestem tutaj pierwszy raz a mieszkam w Sydney od zawsze.
Sięgnąłem do kieszeni, po czym wyjąłem z niej paczkę moich ukochanych papierosów i wziąłem sobie jednego. Podpaliłem go szybko i zaciągnąłem się czując jak wypełnia mnie przyjemne ciepło. Swój wzrok skierowałem w dal, to był swego rodzaju nawyk zawsze, gdy paliłem potrafiłem odpłynąć myślami bardzo daleko a w szczególności tam gdzie bym nie chciał.
Przyłożyłem papierosa po raz kolejny do ust, gdy usłyszałem za sobą szmery, pewnie Tom przyszedł. Chciałem obejrzeć się za siebie, ale nie zdążyłem;
- Nie odkręcaj się - usłyszałem i poczułem jak ktoś przystawia mi broń do głowy - radzę ci się teraz nie ruszać, jeśli ci życie miłe, zrozumiałeś?
Co tu się kurwa dzieje, to jakiś żart no nie?
- Co to ma być?
No chyba nie możliwe żeby Tom mógł być wtykom nie on.

Brak komentarzy: